dilluns, 28 de novembre del 2011

Dijous dijous.. i això és converteix en dinar a Barcelona


Hem trobo al restaurant Ugarit al carrer Comerç numero 29.Aquest local amable i acollidor de gastronomia siria és una bona opció per dinar de menu i alhora ser una opció diferent a lo que estarem acostumats un dia de cada dia.
Amb plats de gust sugerent i de quantitats que no et quedaras pas amb gana.
El meu menu de migdia consta de una simple amanida anomenada Salatat Geben que el forma d’enciam, tomàquet,cogombre,ceba,formatge pheta amb pa pita fregit acompanyat opcionalment amb salsa pica tot ben trossejat,aquesta amanida l’he acompanyat de una tapa de crema anomenada Mohamara.
Aquesta crema de pebrot vermell, anous picades,pa fregit,suc de magrana i picant, les cremes que pots optar en aquest restaurant son delicioses desde la crema de iogurt al baba ganoush tant conegut com tants altres..
Per beure m’he demanat una copa de cervessa i en total m’ha costat 13 euros i com sempre no m’ho he pogut acabar, si voleu dinar de menu crec recordar que son 9 euros.
Aquest cop s’ha de dir i no es el primer cop m’han convidat a un pastisset àrab que el va disfrutar un amic, ja que el meu estomag no va poder mes i tenia un objectiu a la vora per tastar…
M’enfilo per el passeig del born desde el mercat, i arribo a Bubó tants cops nombrat en aquest blog.
Arribo i em veig a Georgia, dependenta de la botiga,companya i amiga de classe de pastisseria, li demano la mousse de llimona amb alfabrega.. com una petita joia aquest pastís consta exactament de crema de llimona i alfabrega sobre una una crema de mascarpone amb vainilla i de base una sabé de parmesà i sèsam…Un deliri per els sentits del qual l’acompanyaria al meu parer amb un cava Raimat gran brut.

Salut perles ;)

3 comentaris: