dimarts, 1 de novembre del 2011

Croaissant de mango


Els dijous són un dia dur, ja que surto de casa ben d'hora cap a les 7 del matí i no torno cap a les 11 de la nit, a que per la tarda tinc el curs d'enologia.
Així que quan tinc la oportunitat m'apropo ben d'hora a la pastisseria Hoffman del carrer Flassaders en el barri del Born.
La meva debilitat quan es ben d'hora es una de les elaboracions que sovint es molt infravalorada i diria que també violada a traves de insipidesa,margarines i altres..
El rei de la brioxeria.. el croissant.
Els croissants de Hoffman són realment bons i sempre es lo que em demano,però el dijous passat vaig arribar quan havien tret alguns de sabors com el de massapà i el de mango, a Hoffman i trobare-ho de diferents sabors.. i si tinc previst sempre que hagin quan jo vagi fer un article de cada croissants de sabors que trobi.

El que vaig tastar era el de mango, realment es una elaboració sorprenent, amb un farciment de melmelada que fan ells mateixos,al primer moment us sorprendre-ho de lo bona que esta aquesta melmelada.. però a la meva opinió acabara fen-se feixuc.. massa dolç i l'alt contingut de mantega no m'ajuda amb el punt àcid del mango per complementar-ho.

L'hagués disfrutat molt més respecte a la melmelada en un postre de got amb una espuma de formatge fresc o un iogurt artesanal com els d'abans amb el punt d'acidesa o un iogurt de cabra mateix.
Per lo que és el croissant en si sense comentaris..a més la pastisseria es acollidora i per sort han canviat la dependenta de la qual la que hi ha ara és molt agradable, i una exelent decoració precisant el detall, us recomano que aneu i disfrute-ho!

4 comentaris:

  1. Eh, que si no hi comentem la lewok es queixa! :Q_____ pel croissant, caldrà tastar-lo algun dia.

    ResponElimina
  2. Qualitat eh? Aquí, aconsellant des de la professionalitat! Les recomanacions no sonen malament... esperem amb ànsia un postre de got amb escuma de formatge fresc... i muffins farcits xd

    ResponElimina
  3. XDD per fer esquma necessito sifó.. i el tinc en al llista del caga tió! :P

    ResponElimina