dimecres, 4 d’abril del 2012

Pim Pam! i quedem bé!



Per la gent poc aficionada a la cuina molts cops es molta molèstia fer sopars en el qual tinguis que surti de l'alimentació del cada dia i sigui una cosa ben original, jo sempre dic que es imaginació i fer un trencaclosques del gust dels aliments i anar jugant.

El plat que us vull ensenyar avui és ben fàcil de fer i te moltes maneres de presentar, és tracta de un llom de salmó amb formatge blau acompanyat de porros.

Començarem tallant els porros per la meitat i netejant-ho bé perquè normalment sol contenir terra, els trossejarem en forma de mitja lluna, el salpebrem en aquest cas amb pebre blanc, ja que es el millor per condimentar amb el peix, i el posem a la paella amb la quantitat suficient d'oli.
Un cop ja s'esta acabant els porros, agafarem una altra paella i li posarem foc ben viu,i li afegirem el llom de salmó que la part de la paella toqui a la de les escames del peix, jo el deixo sense girar fins que no veiem que queda poc per què es cogui la part superior, llavors és quan li dono la volta dos segons i el trec del foc.
Li poso formatge blau per sobre i d'acompanyament el porro.. aquesta es la versió preparat en 15 minuts..

Però ara us el podeu imaginar.. el porro amb mini-patates al caliu, o triturat amb la batedora amb una lactonesa per donar cremositat, jo aquest plat el vaig acompanyar amb un Sauternnes, un vi de la regió de Bordeus.. a voltes catalogat com vi de postre, en aquest cas el vaig triar ja que la seva dolçor, donada perquè s'elabora amb raïm pansificat marida perfectament amb el formatge blau, que en aquest cas era un blau de cabra de Muntanyola.

I aquí el meu plat en 15 minuts :P

i no no tinc foto.. tenia gana.

1 comentari:

  1. Esperamos con interés la próxima vez que tenga que compartir imágenes
    Al menos de esta forma que yo quiero aprender de la relativamente simple
    jajaja ~ ~ ~ ~ ~

    ResponElimina