dijous, 8 de desembre del 2011

La Hacienda..

Es un dia qualsevol.. posem el cas que es un 1 de Desembre de un any qualsevol..
Estem per els carrers del born,concretament al carrer del rec,pas a pas baixant per aquest direcció estació de França ens trobarem un restaurant amb colors vibrants.. que fa entrar nostàlgia de una bona terrassa i els raig de sol d'estiu banyant el nostre cos..
Sortit de un quadre de Frida Kahlo amb colors vibrants i recordant el folklorisme mexicà ens troben en La Hacienda, un restaurant en el qual primer de tot he d'agrair que m'entenguin quan demano una cocacola amb molta llimona... es una cosa que m'encanta, no em conformo amb una rodanxa de llimona a mitja lluna..
Però anem al cas... en aquest dia qualsevol vaig demanar una cocacola , era Pepsi.. però bé també vull dir que es d'agrair que em portin un bon got.. i no una simple llauna quan ara per ara ja m'han clavat aprop de plaça sant Jaume 3 euros per una llauna!!
Apart de la pepsi, vaig demanar un burrito de pollastre i guacamole per acompanyar..
El guacamole era casolà molt autentic amb un punt picant acompanyat de nachos, del guacamole em va semblar una mica líquid molt cremós i a mi m'agrada consistent però de gust em va agradar prou i sobretot sabent que era casolà.
Seguidament em van portar el burrito de pollastre acompanyat de una amanida prou apetitosa, el burrito boníssim..
El menu dels dijous se que són senzills però busco precisament això i rapidesa..
M'agradaria tornar sobretot amb bon temps.. tenen una bona carta de plats com també de cocktels que seran la millor companyia per gaudir de la terrassa al carrer.. algun dia d'estiu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada